Verdien av noen å snakke med

Kanskje du ikke har så mye erfaring med det enda, men den største grunnen til at folk velger Eidsberg Sparebank er at de blir frustrerte av at de ikke får snakket med noen i de store bankene. Mange banker nekter deg å ta kontakt direkte med rådgiveren din, og noen spiller deg ikke engang inn i banken uten en avtale. For oss er det viktig at du har muligheten til å snakke med mennesker som er innstilt på å hjelpe deg. Du får en fast rådgiver (som du fint kan bytte, hvis du ønsker), som kjenner deg og din situasjon, pluss at vi har korte beslutningsveier internt og snakker sammen for å kunne hjelpe deg best mulig. Mange kunder ønsker å klare seg selv, og vi legger selvsagt til rette for de som ønsker det også. Men når noe skjer, er det veldig fint å ha noen å snakke med.

Tilgjengelig når du trenger det

Visste du at du kan få hjelp på telefon fra kl 07 til 23 på hverdager, og 09 til 23 i helgene? Noen ganger hender det at man trenger hjelp også utenfor bankens åpningstider, så vi utvidet telefontidene slik at du også kan få hjelp på kveldstid og i helgene.