Innhold

Hva betyr det å være kunde i Eidsberg Sparebank?

Ved å velge Eidsberg Sparebank viser du at du bryr deg. Du bryr deg om dine nærmeste, du bryr deg om lokalsamfunnet, du bryr deg om miljøet og du bryr deg om din egen livskvalitet. Vi tenker langsiktig og bygger en bank som ikke bare skal være best mulig for i dag, men også for våre kunder og lokalsamfunnet de kommende hundre årene. I Eidsberg Sparebank er det ingen eiere som tar ut utbytte, men pengene brukes til å bygge en bedre og solid bank for våre kunder, samt bidrag til å utvikle lokalsamfunnet, spesielt for barn og unge. Tusen takk for at du bryr deg og ønsker å bygge en bedre fremtid for både deg selv selv og andre sammen med oss!

Dette får du som kunde hos oss

I Eidsberg Sparebank får du verdi for pengene. Vårt mål er ikke å være den aller billigste banken, vi skal være den beste, med de mest fornøyde kundene.

  • Høyt kompetente rådgivere som er tilgjengelig for deg, og som gir råd tilpasset deg og dine behov.
  • Fullt spekter av produkter innen forsikring og finans, enten du er en privatperson eller et konsern.
  • Moderne og brukervennlige tjenester som stadig fornyes og som letter hverdagen din.
  • Ingen eiere som tar ut utbytte - pengene blir investert i deg som kunde og i lokalsamfunnet.
  • Korte beslutningsveier.
  • Hos oss får du snakke med mennesker som kjenner deg og er fleksible.
  • Vi tenker langsiktig. Vi vil at du skal være en fornøyd kunde hos oss i dag og i fremtiden, og jobber deretter. 

Snakk med oss!

Eidsberg Sparebank er en bank hvor man kan snakke med folk. Mange ønsker å løse ting på egenhånd, så vi forsøker å tilby tjenester og informasjon som gjør det enkelt, men hvis du ønsker hjelp, mer informasjon eller råd, står vår kompetanse tilgjengelig for deg - uansett hvor stor eller liten kunde du er.

Husk at det ofte kan være andre i banken som raskere kan hjelpe deg enn rådgiveren din. Ta derfor gjerne kontakt med sentralbordet/informasjonen først for å bli guidet til rett person/sted.

Måter du kan nå oss:

Telefon: 69899100 (Sarpsborg: 69130090)
E-post: post@esbank.no (sarp@esbank.no)
Har du problemer med NettBank/MobilBank, kan du ringe Eika Servicesenter på 03850  (Mandag-fredag: 07-23, lørdag og søndag: 09-23).

Du kan også treffe oss på Facebook.

Ofte stilte spørsmål